با سلام
و آرزوي سلامتي خدمت دوستان كه اين وبلاگ را متعلق به خود دانسته ايد اميدوارم كه بتوانم از نظرات ارزنده شما درپيشرفت اهداف اين وبلاگ استفاده نمايم.
با تشكر آفتابگردان

۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

رابطه جنسي و سردي مردان پس از ازدواج

رابطه جنسي و سردي مردان پس از ازدواج
كلا ميل جنسي در مردان البته متاسفانه در مورد كسي كه اين رابطه را قبلا تجربه كرده اند حدود 40 درصد افت مي كند ايم بر ميگرده به رفتار شما اين هنر شماست كه طوري رفتار كنيد كه هميشه براي شوهر خود جذاب باشيد و شوهر شما هميشه توسط شما تحريك شود مثلا يكي از خصوصياتي كه من براي ازدواج مد نظرم هست همينه كه دوست دارم هميشه توسط همسر اينده ام تحريك شوم و اينقدر همسرم در اين قضيه ماهر باشد كه من توسط هيچ زن دگري تحريك نشوم خيلي سخته اينطور نيست ؟ اما شدنيست و مطمئن هستم شما زنان خوب شما همسران دلسوز شما زناني كه قصد داريد شوهرتان هيچ كمبودي حس نكند اين كار رو راحت بتوانيد مثل باقيه كارها انجام دهيد دست شما همسران درد نكنه كار شما قابل تقدير است ( البته اگر مردهاي ايراني قدرت درك برخي مسائل رو داشته باشند ايم يكي رو نوشتم كه سر قضيه بالا يك به يك مساوي باشيد و پشت سر من حرف در نياريد)

هیچ نظری موجود نیست: